Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Påpekningar !

jag har kommit på en sak, måste alla tjejer se ut som fjortisar?
herregud! har dom inget liv eller?
jag fattar inte meningen med att dränka sig i brunkräm och puder..?
och sen när använder man idominsalva på läpparna?
och vit kajal?
hello..
vad har hänt med sverige ?
alltså jag tycker synd om alla fjortisar som ser ut så och stavar med massa H och W ?!
varför stava ¨på ett annat sätt?
lär er svenska tack! :)
menmen, jag kan inte få dom att sluta, bara påpeka saker som jag inte gillar.. :p

Sen tycker jag att det kan vara ok att ha löshår och puder, men inte som vissa har det, och alla som klagar på folk som ser ut som mig, tycker ni ja är fjortis då eller? :p
för jag bryr mig inte ;) bara lite nyfiken ;)

PUSS&KRAM/
Amanda :*



(fail bild, men jag är verkligen ingen FJORTIS, jag är mig själv iaf, :) )

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: