Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

vafaan?!

alltså, jag förstår inte. hur kan ni kräva så mycket av mig?
fattar ni inte att jag inte klarar av det, att jag inte orkar det?
helvete.
tror livet som jag har byggt upp har rasat igen..
att ni har förstört allt självförtroende jag har skapat,
hur kan ni?
fattar ni inte att ni sårar mig?
pressar mig för mycket?
det är mitt liv, please don't make me fall again..
det verkar som att ni verkligen vill göra detta mot mig.
men då har ni inte kvar mig i livet mer, för jag orkar inte mer snart,
jag kommer bara falla ihop i en hög på backen.
då är jag done, färdig, förbi.
shit..

dagen har spenderats med ellan, vi lekte på nortullskolan, fett kul!
sen träffade vi sanna och conny med, gott.
ringde till alex och snackade, wonderful!



PUSS&KRAM/
Amanda,

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: