Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

4/8-2010, dagen då du tog min värdighet.

ibland,
nej inte ibland..
alltid på nätterna,
det är då tankarna om den 4e augusti 2010 kommer igen.
det är då jag vill ha dig här,
det är du som vet hur jag mådde då,
det är bara du som vet hur du ska handskas med mig,
när det blir såhär.
det är ingen annan,
och på denna plan är det bara du som jag litar på,
det är bara dig jag vill ha här,
kunna ligga i din famn och gråta,
känna tårarna rinna,
veta att du finns där för mig,
veta att du inte tycker jag är barnslig,
när jag ligger där i dina armar och lipar,
det är bara dig jag litar på med det.
ingen annan.
men det är åt helvete nu,
inget kommer bli som förr,
aldrig någonsin.
förlåt för allt jag utsatte dig för den veckan.
förlåt min älskade vän...



~ingen kommentar~

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: