Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

asså shit. ni som använder mitt namn&min bloggadress&mejl kan ju sluta me de, så jävla omoget!

Norea om moget!:
Amanda ([email protected]) om babes:

Asså varför trycka ner andra när du inte är bättre själv, ebba är sig själv och det tycker jag att alla borde vara. men man kan fan knappt vara det nu i denna bloggvärlden, så hon kämpar för det också. så tänk om andra skulle kunna göra det också! exempel som just DU! ;s moget ! ;s

Svar: asså shiiit ;o jag vet inte ens vem du är "norea" så varför i helvete skulle jag skriva något sånt. du är väl medveten att man kan skriva in nånannans bloggadress och namn o mejl och att det är JAG som har bloggen som får skit för det. men jag har fan inte skrivit på din blogg. så du kan fan lägga ner bara. Om de är ngn som är omogen så äre faan du! LÄGG NER FÖRFAN! :S
Norea

lungna ner dig, menar inte precis att anklaga dig för något. undrade bara varför du skickat en sådan komenrar och nu var det ju tydligen inte du så jag är ledsen om du tar illa upp.

PUBLICERAT DEN 2010-11-23 KLOCKAN 19:51:28

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: