Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

åt helvete med allt.

varför? det är min enda fråga, varför blir det såhär?

Pappa: *ringer*
Jag: *hör inte att det ringer, för jag sover*
pappa: *kommer hem*
jag: *blir väckt*
pappa: varför är inte du i skolan?
jag: har ont i huvudet?!
pappa: varför ringer du inte och berättar det för mig då?
jag: har inga pengar på mobilen..
pappa: näe, men det finns något som kallas smsa.
jag: men jag tänkte kanske inte på det, varför har du ett sånt jävla förhör med mig för?
pappa: för du verkar inte fatta.
jag: jo jag fattar visst!
pappa: och anledningen till att du har ont i huvudet kan ju bero på att du inte sover på nätterna.?!
jag: kanske det, men för det kan jag ju inte sova eller hur?!
pappa: men det måste ju bero på något att du inte kan sova, ellerhur?
jag: nej. jag vet ju inte varför jag inte kan sova säger jag ju, hör du dåligt eller?
pappa: nej. och sen att du smsar hela tiden kan ju också vara ett problem, ellerhur?
jag: jag smsar inte mer än vanligt! gå ut ur mitt rum nu!
pappa: jag stannar här inne så länge jag vill!
jag: uuuuuut då gubbjävel!

det andra går vi inte in på.. alderles för privat...


så morgonen har varit ett helvete, rent ut sagt.


fail bild, passar inte in..
..

gå till skolan, svårt?

alla andra gör det

PUBLICERAT DEN 2010-11-12 KLOCKAN 14:40:36

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: