Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dagen än så länge:

´jaojapp, nu ska jag då berätta om dagen hittils :)
:
började med att jag hade skitont i huvudet och halsen så jag inte kunde gå till skolan, så läg kvar i sängen och somnade om.. hehe (a)
sen kom pappa hem och undrade varför jag inte var i skolan, så då sa jag varför, så då åkte han ;)
efter det drog jag upp till stan och träffade becka , och efter ett tag kom även miranda ;)
vi drog till prästängen för becka va skyldig annie pengar, och efter det drog vi till östanå igen , så stog vi där och degade ett tag, och så ringde sally och frågade om jag kunde följa med till skroten, så då följde jag med han och jocke dit, då gick jag in till mamma och träffade henne ett tag, och erik och tiiiindrraa! :) saknar henne som röven! ;p
sen körde dom hem mig igen och nu ska jag ta tag i mitt liv o städa rummet och resten av lägenheten! wiho va duktig jag känner mig ;)

pusssålänge ;)




ehh, jag har aldrig sagt att jag är normal ;)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: