Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dåligt, sämre, sämst..

ohja, kan likagärna säga nu att det inte kommer bli på tok lika mycket inlägg som det har varit denna veckan, är ju hos mamma denna veckan och vi ska ju bort, så kanske blir det något. det kan man ju hoppas på. för jag måste bara visa upp det fina stället som vi ska till , även såkallat o***, underbart!
LOVELOVELOVE!
ehm, ja!
men nu ska jag äta frulle och packa och fixa mig, för jag ska vara på socialen om 50 min, heh. så detta inlägget måste publiceras nu.
men efter soc ska jag få bedövning på ungdmott och en timme senare, vid 12 ska jag sätta dit min p-stav. fattar ni hur nervös jag är eller?
typ det enda jag tänker på, och dom jag har snackat med som har gjort det säger att det gör skitont.. lockande?
- ahmen verkligen :o
måste bara säga två saker till:
1. lovet kommer bli hur freakin' bäst som helst. kommer tillbringas med dom underbaraste!
2. jag kan inte sluta tänka på min älskade pojkvän alexander, som mer än allt annat som finns på denna jorden.
och visst, det har varit mycket bråk under detta året. men ändå skulle jag inte velat ha varit med någon annan ändå! för det är bara dig jag älskar! :love:
a.r i mitt
avslutningsbild


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: