Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Dejt med duschen & sen täcket ♥

dagen har varit smått awesome. har varit hemma hela dagen, och det var sjukt skönt!
bara varit för mig själv, och tänkt, tänkt & tänkt. och kommit fram att jag ska lägga min energi på skolan och på andreas hård ♥ , jag ska bli smått asnöjd med betygen vid jul, så ska fan satsa som fan! och andreas, ja.. mitt hjärta tillhör dig ♥ .

sen när pappa har somnat kanske datorn kommer fram igen, för jag måste packa kläderna till mamma oså med, innan jag ska sooova efterlängtat som fasiken, för trött efter allt tänkande denna dagen..

skola som vanligt imon vid 8, så måste gå vid 07.20 för att komma i tid, fett awesome eftersom jag ska satsa på skolan nu. men ey dude's glöm inte bort att det kommer en ny "dagens blogg" imon!
så in och kolla efter det inlägget imon dude's!

men jao, hoppas på jobb inom kort igen, vill ju få lite mer cash till klapparna jag ska köpa till alla, så de får fina paket, annars blir det ju bara som vanligt, billiga saker. och det suger ju! jag har ju massa fantasier över vad alla ska få, så måste ha pengar!

Men ey, sleep tight så hörs vi imon sötnosar!
PUSSHEEHEJ! :)



ROBINA ^^

Roligt att du vill vara delta i dagens blogg :D Vinnarens publiceras om en stund :D SO keep in touch!



- Hur var din första advent? =D

PUBLICERAT DEN 2010-11-28 KLOCKAN 22:12:20
BLOGG: http://refflan.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: