Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

eheh. trööött osv.

jao!
vart på innebandy från halv 9 te 10, de va nice, så jag ska börja spela nästa vecka, me sanna! ;)
oh ellan & becka är redan med på det, askul oh sitta oh kolla på oh skratta åt alla som failar somfan!
men jag funderar på att sova nu, känner att de kommer bli döden att komma upp imon, oh de äe ju redovisning oh allt sånt imon, så måste fan upp :o
det är ju inte preciis de rooligaste kaanske, men man måste juh..
men jag hatar min grupp!
jag ska berätta lite om varför jag hatar den osvosv... :
de äe nämligen så att först så bestämde dom att vii skulle sälja underkläder, dvs trosor&fillingar.. oh sen efter de så gjorde dom budgeten oh allt sånt, sen har dom sålt allt utan att säga till mig, så dom har gått ut från salen när jag har suttit där utan att säga till att som ska ut oh sälja... :s
så jag har typ fått reda på deh efter pga att becka har sagt de till mig, så de är jag lack på!
och sen har dom typ jobbat själva, oh nte sagt va vi ska ha för logotype eller nåt.
så jag har fått veta deh idag, och så skulle dom snacka om redovisningen idag när vi hade slutat skolan oh dåh kunde int jag,¨så jag skulle tydligen fråga marcus imon precis innan redovisningen äe,,
för freja äe juh den som bossar oh alltid ska bestämma allt.
så jag blev så jävla sur så jag bara stack.
fyfan..
oh dom ska kallas "bra" klasskompisar elle? :(
SÅ JAG ÄE GANSKA PISS'D OFF JUST NU!
moget!

i'm really thinkin' of you..



me, myself n' I ;)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: