Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Hej hopp gummisnopp :*

 sitter i skolan och har engelska och får damp på monkan! så sur jag blir, men de enda som är bra är väl att jag sitter och lyssnar på daniel adams-ray - förlåt att jag aldrig sagt förlåt, så jävla underbar låt! jag drogar den!

ska tillbringa dagen med sötaste kusinen SAnna, nice! vi ska färga mitt hår blondt och hennes brunt! sen äre innebandy också, fient! :)

underbart att man bara går från 8-12 idag, så gött asså! hade inte klarat en längre dag, är så trött på skolan nu och vill bara ha lov! men det är ju bara två och en halv vecka kvar innan det är lov, det är livet!

men jao, kanske ska byta låt på youtube nu, ehe. till förlåt att jag aldrig sagt förlåt, igen....!
dagens blogg kommer upp också sen! Så glöm inte kommentera..:)

du
är
fin,
men
du
inser
aldrig
det.....

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: