Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

helt utan ngn fuckin' kontroll..

Hejhejhallu!

jaojao! jag har ingen kontroll på fan ngnting, alla säger saker dom inte menar med mer , med mer. suger. kan inte alla bara lägga ner, idioter !
men ja. skolan&kärleksprojektet går åt helvete! men jag gör mitt bästa iaf och hoppas att thomas o dom märker de, för de är inte så jävla enkelt & göra de rätt om gruppen man e me dissar mig... ;s så då ger jag fan upp snart..
men ska ut till mamma ikv och mååla lite så jag fåår mina pengar , får 200 kr av mamma när de är klart (a) gött!
så sen ska jag träffa ballen, okej? nice! :)
men nu ska jag skriva ut alla mina saker som har me projektet o  göra. och sen  en frååga, tycker ni att jag inte är mmig själv här i bloggen? kommentera isf ;)
jaotjao! ;)


saay what? :D fjortisbild!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: