Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

HORA §§ - roolig kommentar!

hora §§  ([email protected]) om Här kommer nya redigerade bilder ;):
så jävla ful oh äcklig är du, och ingen som vill läsa din blogg ändå, du är så jävla cp. tror du folk gillar dig eller? och i klassrummet när du bara sitter och försöker visa upp dig för thomas att du är bra, så sitter du och smygkollar i boken, tror du inte vi har sett dig eller? du kommer inte få börja 2a året ens för du är så jävla kass i skolan. och skabb och se dig på dagarna. stackars hp som får se dig i korridoren hela tiden. och den enda kompisen du har är rebecka! SKABB!
GÅ OCH DÖ!

svar: haha men shit, vad lider du/ni av? detta är min blogg och jag kanske inte skriver för att folk ska läsa det, jag kanske skriver det för att jag älskar att skriva? tänkt på det någon gång? oh att jag försöker visa upp mig för thomas, det gör jag, men enbart för att få bra betyg. oh nej, jag kollar inte i boken innan jag öppnar käften!
haha, vissa i klassen har fan vart borta myyycket mer än dubbelt så mycket än mig, så det kanske är dom du/ni menar inte kommer få börja 2an, för jag kommer få det iaf!
haha. men hur mogna är ni som skriver detta då? tror ni inte att ni som jag har på fb i klassen tycker det är pinsamt att jag visar det ni har skrivit? HAHA!
och nej, min enda kompis är inte becka, men hon är den enda normala i klassen, oh kanske sophie med, men bara för att jag är med becka på lektionerna betyder inte det att jag inte har fler kompisar! och nej, jag kommer inte gå oh dö, är lite onödigt när man bara har levt sisådär 16,4 år ;)
HAHA! någon i HP10 som har skrivit kommentaren ovan alltså! :)



kalla mig hora, fjortis oh allt de där, men ja bryr mig inte, står bara och skrattar åt er, ni är så jävla avundsjuka på mig att ni skulle pissa på er för att få vara mig, men nu är ni inte det. och då kastar ni skit på andra ist. det bevisar bara hur töntiga ni är. att gå på någon som är ensam och vara massor mot en ensam, det är så jävla fegt. men ni gör det. och jag står kvar på samma plats hela tiden. jag klarar av folk som tror att dom är något. för jag har lärt mig, att när folk håller på såhär, vill dom bara vara i mina kläder, men det kan ni ju glömma!
jag kommer alltid stå på just denna platsen, ni kommer inte kunna trycka ner mig så jag ligger på marken och ber er sluta. jag bara skrattar åt er! :)
Fanny

Människor kan vara elaka ibland..

Man ska inte bry sig om så taskiga kommentarer(:.

PUBLICERAT DEN 2010-11-26 KLOCKAN 15:02:35
BLOGG: http://sweetascandy.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: