Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jag älskar dig och kommer alltid att göra, men jag ångrar mig så mycket att det inte ens går att beskriva...

asså seriöst.
jag vet inte vad jag ska göra.
eller vart jag ska ta vägen..
jag får panik.
jag är en äcklig hora som alla kan pilla på.
men det är ju bara dig jag vill ha,
Bara dig alexander rydholm.
det är du som alltid annars har fått mig att fortsätta leva,
men nu hatar du mig och jag vet inte vadjag ska göra.
jag har behandlat dig som skit.
men jag visste inte a´tt detta lilla skulle få dig så arg.
JAG ÄR SÅ JÄVLA LEDSEN FÖR DET.
OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG HAR PANIK OCH INTE VET VAD JAG SKA GÖRA.
SNÄLLA SÄG DET IALLAFALL.
JAG HATAR MITT LIV OCH JAG ÄR INTE V´ÄRD NÅGONTING FÖR NÅGON LÄNGRE.
VAD VILL DU JAG SKA GÖRA?
VA INTE ARG PÅ MIG,
DUVET HUR KÄNSLIG JAG ÄR FÖR SÅNT.
OCH NU MÅR JAG VERKLIGEN PISS!
TÅRARNA BARA RINNER NÄR JAG SKRIVER DETHÄR.
KAN VI PRATA NÄR DU KOMMER HEM I HELGEN ?
SNÄLLA.
DET ÄR ALLT JAG BER OM.
ATT VI SKA SITTA NER OCH PRATA ...


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: