Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

HELT UTAN NÅGON FUCKING KONTROLL

jag hade kunnat sitta och vara modell på brinell i nässjö nu egentligen. men jag ville ägna sista tiden A hade hemma tillsammans med honom. men så blev det ju verkligen inte. för nu skulle han tydligen åka innan det blev mörkt. men det skulle han fan inte innan. dålig stil.. men jag kan inte säga något nu, för han är på väg till gbg igen för att stanna där i en månad, en hel fuckingjävlaskitmånad.. och sen tycker han att vi är mer som kompisar. han vill också att jag ska bestämma hur vi ska ha det, jag får betänketid denna månaden och allt hänger på mig, blir man inte lite stressad då? dör... men liksom.. det är klart att känslorna försvinner mer och mer när han ena dagen dumpar mig, sen en halvtimme senare så tar han tillbaka mig. och dagen efter ska han ha en paus.. och nu idag har han tjafsat med mig.. och jag med han.. så detta kommer säkert gå helt åt helvete , vad jag än väljer.. och om du läser detta så älskar jag dig, och som du sa till mig : att du alltid kommer älska mig på ett eller ett annat sätt. jag kommer också älska dig hela livet, på något sett.. jag hoppas för bådas bästa att detta snart kommer lösas..
En sak jag är trött på , det är när man får höra att A har fått höra saker som det sägs att jag har gjort / sagt som inte stämmer. så ni som läser detta och tänker "jomen det är ju mig hon menar" ni kan ju lägga ner bara. för det är inte okej att sprida rykten om folk och sprida ut falsk information.. bra!
okej. detta tog alltså 20 minuter att skriva, och det kom rakt från hjärtat. det var mina tankar om denna månaden och detta förhållandet, än så länge..

okej, ang. dagen då!
började med att jag vaknade vid halv 7, och gick upp och duschade det första jag gjorde. sen klädde jag på mig, fixade mig och åt frulle ;)
efter det gjorde jag ett snabbt inlägg här innan jag var tvungen att gå till skolan. och det var ju inte kallt. nej, verkligen inte,, *not* hehe!
väl i skolan så började vi med info&layout och då jobbade vi med hur man skrev brev osv med avsändare&mottagare&allt, efter det hade vi en 10mins rast som jag och becka ägnade åt att röka på ;)
sen var det engelska, och då var det massa tester som vi skulle göra..
efter det drog jag hem. sjukt ont i huvudet&hosta&feber tror ja. så kunde inte va modell idag :(

men nu ska jag kolla på ung&bortskämd, *igen* hihi. asbra program! :)
PUSSHAAJ!

Giz

sv: tack så mycket:) jag har gjort alla mina bilder och designer i Photoshop cs 5:)

PUBLICERAT DEN 2010-11-11 KLOCKAN 15:55:51
BLOGG: http://swegizmo.blogg.se/
keela

ja, absolut :)

PUBLICERAT DEN 2010-11-11 KLOCKAN 16:07:12
BLOGG: http://keeela.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: