Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

kaos..som vanligt..

jag vet inte vart jag har dig längre eftersom du har ändrat din status på fb till singel bara för att amanda hade skrivit på fb att jag mös med tommy?
det enda jag gjorde med tommy var att jag somnade i hans knä i hans soffa, när amanda och tjötröv va ute och körde bil.. och alex var tillochmed där.... tror du på det själv eller?!
skulle inte tro det du!
du kan ju bara sluta tro saker och börja ta reda på vad som stämmer så blir det kanske lite lättare att ha ett förhållande med dig , skulle uppskattas...
och bara så du vet så saknar jag dig av någon anledning, :'( wierd..

- amanda ligger i soffan och kollar på "animal plandet" haha, fyfaan va kul asså
men nu ska jag fortsätta smsa med dig och se vad du har att säga.....


duärsöt!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: