Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

kärleksprojektet......äger.....inte!

asså nu har vi börjat på kärleksprojektet. och eftersom jag inte fattar ett piss så börjar jag med det lättaste, att skriva i en loggbok som vi ska göra dessa två veckor... hmhmhmm.. jag vill inte. låt mig byta program!
aja, igår var det en jävla kaoskväll, visste ingenting och var helt borta den stora delen av kvällen... men det har löst sig nu iaf.
och sen har jag kommit på att det är jobbigt att cykla till skolan nu, så det får nog troligtvis bli så att börja gå vid halv 8 ist. känns inte så lockande, nej. men snön är okej sålänge den bara ligger stilla på backen och inte flyger runt som om det är snöstorm eller nåt. + att det är förjävla kallt att vara ute nu. så när jag hade duschat igår var jag fortfarande lika kall. inte okej.
Men nu ska jag börja skriva och vara lite d u k t i g . eller typ, så. ja!

du får mig att tveka mer och mer hela tiden.
jag vet inte längre.
jag är orolig.
att du ångrade dig pga att du inte ville såra mig..

puss!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: