Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

kvällen blev mysig, oh helt ensam. sjukt skönt!

hejhejhallå!

när ellan och mogge hade åkt hem så fick jag för mig att jag skulle städa det lite fint på mitt rum, så det blev asfiint. men jag har inte tagit kort på det för det orkade jag int..

men när jag hade städat satte jag mig vid datorn och skrev lite saker för mig själv. funderar även på att skriva önskelisa. 7 år på nytt? - jaow! kan ju inte bli bättre än att få paket osv när man har längtat efter det sen man fyllde år.. awesome.
men ska skriva upp lite saker ´jag ska packa ner imon, bla..: piercing, säkerhetsnål, awesome kläder oh sånt stuff!

nu ska jag försöka laga min älsklingsväska så gott det går, annars har jag ingen väska att ha imon, oh de skulle ju vara kind of sugigt om man säger så.. hm, så det måste verkligen gå att laga, annars faller det några tårar på amanda's kind. inte so sweet dude. :o

men jao! kanske ska ta tag i att göra det med nu då, oh sen kommer de säkert komma fler saker som jag kommer på att jag ska göra, sweet.
men något som är lite smått awesome är att becka kommer in till stan imon kl. 14.40, det är really awesome asså!

men jao, kanske skriver något liiitet inlägg lite senare, men nu ska jag fixa min underbart älskade väska, som jag inte kan leva utan. men fick göra det idag, gosh, det var svårt att lämna honom hemma :(

Peace n' such like that :)



får bli en söt bild på syster som ska vara med på dansuppvisningen
imon :)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: