Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

läängesen jag hade tid att blogga..

ohjaa! det var ju ett tag sen, men jag hoppas att ni fortfarande läser :)
kan ju passa på att varna er att det kommer bli lite mindre inlägg den kommande tiden, för jag har inte något speciellt intressant att blogga om, så då är det ju inte kul för er att läsa heller..
men lovet har varit finfiint, har hunnit med a6, varit ute hos callenryd med sanna. callenryd, jocke och sally var hos mig och kollade film och sov över. och älsklingen sov hos mig från lördag-söndag, och igår var ju även i jkpg, dock bara på biltema ;) men han ville ju det, och då är det klart jag följer med, sen var älsklingen även med mig när jag var ute och red, så han tog med sig Tjappo ut på en liten promenad, men det är bara ett problem med älsklingen och mitt inresse för hästar, för han tål inte hästar :( det suger lite. men nu ska jag tillbaka till idrotten igen, för jag, becka&ellan ska till willy's, och ja- det är godiset som lockar ;)
men jag ska dra nu, pusshej!
avslutningsbild


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: