Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

morgonpigg av någon anledning ;o

- verkligen inte likt mig, men undra varför det blev så? vaknade typ 3 ggr mellan 04.00 - 06.30, fast asså jag vet inte varför, och det förvånar mig ;o eheh.
brukar typ alltid sova tills klockan ringer ;)
mhhmm..
men nu har jag iaf klätt på mig och ätit frukost! det blev filmjölk(lime/banan) och havrekuddar :)
och nu ska jag sminka mig så det sitter kvar , och platta håret !
måste bara komma på om det finns någon bra hårprodukt som gör att håret håller sig platt hela dagen?
det kanske är någon av er läsare som vet, isf kommentera ! :)
men nu måste jag verkligen fixa mig, för jag ska ju träffa sanna snart , :love:
ehheeheh. ajjaaa ,
love
 
avslutningsbild



btw, tycker ni detta är snyggt ihop?










jaa, verkligen skitsnyggt! eller vad tycker ni om slitna jeans ihop med en snygg t-shirt, huvtröja, stor halsduk och sneakers? jag gillar't iaf ;)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: