Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

saknar dig!

jomenvisst.
vafaan händer ikv då?
jo, träffa sally om han kommer ihåg de,
sen ska jag kanske troligtvis träffa tommy igen :)
men efter de då?
juste, då kanske man ska sova ,
höhö!
nödvändigt inlägg,
eller inte,
wöwöh!
och en sak bara,
: jag har en känsla av att du inte ville ha kvar mig för att du tycker ja är fjortis,
men du vågar bara inte erkänna det.
och sen en sak till, vem har sagt till alex att jag håller på med tommy?!
moget...
men nu ska jag spela rebubbled 2,
det äger fan!
haha!
kul liv jag har med!
Puss!






du är fin , jag saknar dig! <- en stycke sally!

jag vill fortfarande vara bästavän med dig, vill du det? ♥ <- en stycke alex!



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: