Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

va hos sally igår, mysigt!




HEJ HALLÅ TJAFAN!
somsagt. först var jag i skolan. sen på undomsmott med becka, det ägde! efter det tog jag bussen till hjältevad för att träffa sally, det var mysigt! så vi kollade på två filmer och bara hade det gött! och efter det när jag skulle åka hem så hade jag kollat fel på tidtabellen och då gick det alltså inget tåg, så mamma fick komma och hämta mig ;) haheho. det gillade hon inte................ men hon sa sen att det inte gjorde något, så glad jag blev då :')

men nu ska jag jobba lite. för detta är sista dagen vi får jobba med detta :o kommer nog gå lite smått åt helvete, eftersom att jag typ inte är med i gruppen....... :(
Pusshej!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: