Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Väx upp förfan!

är i skolan även fast vi har slutat, känns väl sådär .. ?
men ska hem till pappi nu och skriva klart min uppsats till svenskan som skulle vart inlämnad idag, men eftersom jag inte har varit i skolan idag pga sjukhusbesök så kunde jag ju inte lämna in den, så jag gör det på fredag ist ;)
så dirr när jag kommer hem ska jag sätta på musik och sen börja med skiten , ska även ta fram matteböckerna och jobba lite där , för jag ligger ju efter som satan ! :o
så nu ska jag ta mig hem på min fiinafina cykel i snöstormen, lär ju ta tid asså :thumbdown: men det är bara ta tag i det . kommer ju hem snabbare då iaf ;)
kanske ska träffa älsklingen lite ikv också , beroende på hur han jobbar , men hoppas inte han jobbar då! :love:
men nu har jag en fråga till er läsare, kan inte ni skriva vad ni tycker att jag skriva om, så försöker jag skriva om det! :)
hur jag än behandlar dig , blir jag behandlad som skit , du dissar , o dissar , o dissar . men du kanske tycker det är rättvist ? men vill du inte ha mig som kompis så kan jag klara mig utan dig , jag kan gå igenom allt detta utan dig , för jag är ingen barnunge . men snälla , ni som dissar och snackar skit : sluta med det för ert eget bästa , för ni kommer inte komma någon vart i livet annars ! ;s

avslutningsbild


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: