Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

verkligen helt utan någon fuckin' kontroll..

somnade vid halv ett inatt,
så deh vah int de rooligaste att gå upp för en kvart sen, :o
haha,
jag trodde verkligen inte att jag skulle komma upp.
men tydligen så gjorde jag det,
höhö!
vetiifaan vah som hade hänt annars,
eller jo.
hade fått ig på projektet, då hade jag blivit jävligt sur!!
men ah..
deh äe snö som fan ute nu, o
ch jag ska gåå te skoolan,
palla..
men ah,
bara göra de kanske,
men nu ska jag fixa lite.
bla.
-äta frulle,
-sminka mig,
-platta håret (som ändå inte kommer vara platt när jag kommer till skoolan)
-fixa fram kläder,
-packa skolvääskan,
oh jao,
de är noog dee! ;d




kommer se ut som på bilden,
som en mumie när jag går till skolan,
oh sen mina ugg's också! :)


// you're the one i'm lookin' after,

you're the one i'm lovin',
you're the one who's amazing.
@@mandasandell.blogg.se

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: