Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

- ' är du fortfarande min? '

hekt jävla fucked up kväll. fattar inte hur allt kunde bli så jävla fel. eller jo. det är ju för att jag inte orkar när du klagar på mig och när du åker iväg jämt. och för att folk alltid ska starta bråk. moget!

"varför i helvetes jävla piss är du tillsammans med mig då?
varför följer du med då?
och bara skapar bråk?
varför sover du hos mig?
varför snackar du med mig?
varför gjorde du inte slut igår då?"

kan du bara svara på frågorna, antingen här elller på sms, bara svara kan ju inte va så svårt?
tänk på mig också, det är asjobbigt att inte veta ett piss om någonting. jag är fan helt jävla ' medvetslös ' , vet ingenting, ingenting.
så snälla. kan du bara svara? skulle uppskattas mycket. jäkligt mycket.
men det är ju inte säkert att jag får svar, och då är det bara att hoppas på det bästa....
JAG ÄLSKAR DIG!

avslutningsbild


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: