Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

2 chokladkakor, 2 tidningar och musik, det får bli min fredageftermiddag :)

Ohja! det kan inte bli mycket bättre när man har mensverk och är på väg att bli sjuk.. så blir bara att piggna till tills imon, då det är filmkväll hos älsklingen :) kommer bli underbart mysigt!
Nu ska jag ägna mig åt att bli fet av mina två chokladkakor jag har köpt, och läsa tidningar & bara chilla, kommer vara sjukt skönt, längesen man tog jag tog mig tid till att bara ta det lugnt :)
ett + kan ju vara att vi har lov nu i tio dagar, känner att lovet kommer bli fett, med STORA FETA bokstäver!

Lite senare ikväll kommer min älskling hem med tåget från götet, så när han kommer hit så kommer det bli ännu bättre, ahjuste, glömde säga att han ska ju sova här med :)) kan inte förklara hur underbart det är, men jag tror ni fattar? Det är liksom helt awesome!
Men nu ska jag inte skriva mer, för då kanske jag tröttar ut er, och det vill jag ju verkligen inte göra :')
juste, kom på en liiten sak till som jag ska skriva , men som har stor betydelse, ni borde kommentera mer på bloggen, annars kanske jag tar bort den? och det är ju inte så kul.. :(
Men ni får lova att ha det bäst! okej?! :D

avslutningsbild


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: