Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ 'CAUSE YOU'RE AMAZING JUST THE WAY YOU ARE



yeeeeeeee, you're amazing just the way you are. and you're the bset person i've ever met. love you my best friend&boyfriend alexanderrydholm. i-love-you.

choklad, fanta och datorn förgyller min kväll. ehm, fast jag skulle vilja gå ut och gå.. men inte själv. är mörkrädd..heheh. någon som ska med? :')

trötttrötttrött. och saknar min pooojk oerhört mycket. dock så åkte han nyss.. uhuhuu.. klarar inte vara utan dig. eller jo. det är klart jag gör det. men nästan inte. uhuhuhuhu. suger! men inte längt kvar tills han muckar. fiiient.. :']

drar typ ut nu tror jag. eheh. just'e, matteprovet. någon som vet om vi får tillbaka det imon? eheh. vill inte se det helst. men kommer iaf få göra omprov..... suck!

PYSSPOESSPUSS

dagens outfit :


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: