Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

'cause you're love, you're love, you're love is my drug

Hmmm.. ja. älsklingen, eller ja, vet inte om jag kan kalla honom det  nu, eftersom jag inte vet hur det är mellan oss nu, men jag vill så gärna få kalla honom det. och sen vet jag inte varför det blev som det blev igår.. det sög. jag hatar verkligen när det är bråk. men hade någon sagt något mer så hade det faan smällt. så ni är medvetna om det , okej?
jag förstår inte det roliga med att gå och snacka skit om folk som inte är nyktra, någon som gör det?
kommentera och skriv eran åsikt!
aja iaf, älsklingen väckte mig vid sju idag eftersom att han skulle åka då, och efter det kunde jag inte somna om, det sög. och nu har jag bara suttit här och degat sen dess. och käkat frulle iofs. så jag funderar på att hoppa in i duschen en snabbis snart!
men om ca 60 min bär det av med cyklen till stationen för att möta upp sötaste kusinen sanna :)
träffade inte henne mke igår ska ni veta ;)
och sen kom jag på igår att jag kom hem vid ca. 11, för man ställer ju om klockan och jag trodde fan den var 12, men det var den ju inte, så jag hade ju kunnat komma hem ca 2 timmar senare :) heh. men nu gjorde jag inte det. och det var nog ganska skönt det med. :)
men nu ska jag ta tag i mitt liv och äta nge, för jag är ashungrig. och det suger verkligen!
:p



jag älskar er, ni är dom bästa som har hänt mig! :love:


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: