Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ dog när alarmet ringde, och dör lite mer nu..

uh, trött. vill bara krypa ner i sängen igen och somna om. men nej. skolan väntas om 30 min. orkar inte. vill inte..
har  fått tillbaka såndär jävulsk hosta igen. känns som att jag ska hosta upp mina inälvor. inte så mysigt kanske.. ehe.
idag åker älsklingen, och jag vill inte. jag klarar inte vara utan dig, det gör sjukt ont i mig varje gång du säger hejdå, jag vill inte att du ska åka. jag vill verkligen inte..

kollade på Kungarna Av Tylösand igår, så jävla skönt program, heh. dock gör dom som är med i det, bort sig ganska rejält, då alla kommer komma ihåg det. hehe.
ah. men nu ska jag gåååå till skolan. jag orkar inte.. aja..

PYSSPOESSPUSS


' palla skolan '


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: