Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

* Fanfanfanfanfanfan,

  • nu kommer allt gå åt helvete. kan det inte bara vara lite lugnt här snart?! blir så trött på allting. och visst, jag kan prata med mamma om typ allt, men inte det där bortom "typ" , faan. alla ska alltid hålla på och sabba för folk, jag fattar inte meningen med det?
    lägg ner och gå och dö.
  • amanda har problem, med vad säger jag inte , bara att detta kommer suga..

annars är det väl helt okej med allt,

  1. älsklingen kommer hem imorgon (fredag) :)))
  2. han sover här imon :)
  3. på lördag är det mys/filmkväll hos älsklingen :)
  4. sen sover han hos mig då med :)
  5. på söndag åker han igen :'( på tooook mycket mindre kul, eller ah. inte kul alls!
  • men nu ska jag :
  • göra varm o'boy
  • ringa till ungdomsmott.
  • sitta här och dega.
  • dammsuga mitt rum.
  • bädda iordning sängen.
  • duscha
  • och sen krypa ner i sängen..

och sen är det verkligen inte säkert att detta blir mitt sista inlägg, men nu säger jag i alla fall pusshej sålänge :')

Love A ♥




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: