Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

får panik ibland,

yes. vet verkligen inte vad jag ska göra när det blir såhär, allt blir helt svart. får panik och vansinnesutbrott. får för mig att dra. bort. långt ifrån all skit. orkar inte med det. det suger. denna dagen sög. bortsett från vetlanda med tjejorna! det var redigt värt! men annars har det varit skit. jag och pappa triggar upp varandra. suger. vet i alla fall vart jag har fått mitt temperament ifrån. shit asså.

dock ska jag upp om typ fem timmar, kommer aldrig orka det. ska till bup med. suger!
måste ta bussen till nässjö vid 07.50, fuu.. uhee. orkar inte. sen är det soc på onsdag. vill inte. för mycket möten, jag får panik, lilla jag orkar inte med det. uhh.

men ja. nu ska jag spela rebubbled och va allmänt depp..

älskar min pojk över allt annat.

pUss


eksjö fuckin' busstation :')
fotograf:
jag!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: