Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ försovit mig som vanligt.

Asså jag måste börja ta tag i mitt liv och gå och lägga mig tidigare :o det håller inte att försova sig varje dag typ.. dock är det ganska skönt att vara utvilad när man vaknar, hihi. men nu ska jag äta och kuuuta iväg till evas lektion, hehe. hon kommer få daaamp! men ja. ikväll är de ngn jäävla informationskväll för niorna, och den håller tydligen på tills nio eller ngt. men eva hade tyligen sagt att vi får sovmorgon imon ist. gött!
så jag ska inte klaga mer än att jag inte kommer typ kunna träffa älsklingen någonting idag, och han åker imon, jag kommer dö lite smått.. men får klämma in han och en promenad i schemat idag, för dom två sakerna är myyycket viktiga! yeesmum!

men jag hinner tyvärr inte skriva mer nu, för skolan och datakunskapen väntar på mig, hihihh..
PYSSPOESSPUSS




wöwööwöww, pallade inte rotera den ;b

Jennie

Du va skiiit söööt :)

i like yor blogg

pusss

PUBLICERAT DEN 2010-10-13 KLOCKAN 18:13:44
BLOGG: http://bridells.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: