Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ ' har kommit på att jag alltid försover mig ;o



hehehehe. jag är så jävla smart. vaknade vid 08:05, och visst jag hade kunnat kuta till skolan. men vem pallar. så jag stannade hemma under svenskan. så nu ska jag typ sätta i löshåret och platta de och sen sminka mig. sen cyklar jag till skolan, :) ehm, kanske dags att fixa mig nu då.

när jag kommer till skolan är det matte, hoppashoppashoppas vi får tillbaka proven, men det lä vi inte få. för alla har inte gjort det... hmmmmmm.... gör dom nu! sen efter matten är det lunch, och efter det är det en mattelektion till, hehhe. jag vill inte. men ska träffa mamma någongång på matten för att få mina pengar, suveränt!

sen efter skolan vet jag inte vad som händer mer än att jag och becka ska fika med Pysen, det kommer bli grymt. har inte träffat bruden sen stadsfesten :'o , så¨känner att det är time att göra det nu.. :)

men nu måste jag göra mig klar. för annars kommer jag för sent till matten, och det vill jag ju inte :o

sååå.. PYSSPOESSPUSS

'dagens outfit kommer senare idag, hinner inte fixa dt nu xP '


moa freakin' carlberg ♥

åh! vilket har du? sexy hair, bellman hair osvosv? fanns så många :p

PUBLICERAT DEN 2010-10-15 KLOCKAN 10:17:16
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: