Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I HAVE BEEN ALONE WHEN I'VE BEEN WITH MY FRIENDS..

Jahopp, dagen har verkligen varit heelt super! har inte haft så kul på läänge, först så drog jag, ellan och angelina med becka hem, där åt vi, kollade på film, (Vampires sucks?) och hoppade studsmatta, efter det drog angelina hem och bara jag och ellan o becka va kvar, då kollade vi lite till på film (friday the 13th) och sen trog vi ner till ingatorp och va där och dampade i 1 och en halvtimme, sen kom bussen som ellan och jag skulle med, när vi hade kommit tillbaka till eksjö så träffade vi makus, och då skulle ellan hem. markus och jag var lite överallt på stan och sen blev vi törstiga och kom på att inget annat än aborraviken va öppet så vi drog dit, och vi hade 20 min på oss, för det stänger vid 23.00 så vi åkte vid tjugo i elva, hehe. när vi hade varit där så körde markus hem mig och nu sitter jag här, kollat lite bloggar med, typ brukar kolla ett tiotal om dagen, kul att se vad andra skriver och inspireras av dom :)
men nu ska jag typ kolla till fb och bdb ( jag vet, det är lite ute me bdb, menmen) måste i alla fall göra det. och sen vet jag inte om jag hinner skriva ett inlägg imon på morgonen för ca klockan halv elva så åker jag och pappa till jönköping och vidare till ikea, superdupernice! ska köpa grejor till mitt söta rosa lilla rummmm :)

och sen en sjukt viktig sak, JAG ÄLSKAR DIG ALEXANDER RYDHOLM, och jag längtar som aset tills om en vecka idag, för då kommer min söta pojk hem, och om 9 dagar har vi 1 år, eller ah, 12 månader :D:DDDDD :D♥♥

/peace :')




dagen har varit superduperroolig! :D


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: