Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jävla söndag!

nu blir det värdens jävla pisssöndagkväll.... kent ♥ världens bästa band när man är depp..och förbannad!
HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT ERKÄNNA ATT DU HAR TAGIT MINA 500 KRONOR? JAG SKULLE UPPSKATTA OM DU ERKÄNNER OCH GER TILLBAKA DOM! FÖR BARA DU OCH JAG OCH PAPPA SOM HAR VARIT HEMMA, OCH PAPPA SKULLE ALDRIG GÅ I MIN PLÅNBOK OCH TA PENGAR, SÅ ALLTSÅ ÄR DET DU! FYFAN, TRODDE INTE DETTA OM DIG!

ehm, ja.. nu har jag dampat. eh ah. inte så kul för er som läser detta nu, men var bara tvungen att skriva lite dampigt! men då har jag en fråga till er,: vad skulle ni göra om någon av era kompisar hade tagit pengar från er, och vägrat erkänna det, men det bara hade varit du och din kompis hemma?
svara i en kommentar! :)

nu ska jag knarka kent ♥ och fb , och sen plugga lite matte och läsa ut svenskaboken..
hörs senare!

Alexander, du är den underbaraste jag någonsin har träffat. vi har snart ett år, detta har varit det underbaraste i mitt liv, hoppas det blir många månader till, du är den bästa, jag älskar dig så obeskrivligt mycket! ♥ du kommer alltid att ha den största biten av mitt hjärta! ♥♥

Love / Amanda




FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

PUBLICERAT DEN 2010-10-03 KLOCKAN 21:41:22
BLOGG: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
moa freakin' carlberg ♥

Min pojkvän är en total idiot, finns inget mer att säga :(

PUBLICERAT DEN 2010-10-04 KLOCKAN 06:42:56
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/
moa freakin' carlberg ♥

haha om du scrollar ner typ ett inlägg så har jag tips på hur du får killen du gillar t,ex ^^ dagens blogg är förövrigt igång, kanske borde kolla bloggen lite mer innan du skriver vad som borde förbättras? :) för allt det där finns redan på min blogg, haha ^^

PUBLICERAT DEN 2010-10-04 KLOCKAN 07:07:44
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: