Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Jävla väckarklocka,

har precis vaknat, damp fick jag på min väckarklocka som pappa har köpt till mig, det är som en propeller som flyger iväg, så måste man hitta den och sätta tillbaka den på rätt plats innan alarmet stängs av.. och sen så råkade jag ha på snooze så det hände en gång till... ah, damp fick jag.. men jag lägger ut bilder på det sista jag ´fick, som jag inte orkade lägga ut igår, eheh.
nu ska jag till skolan och dampa, men innan det , fixa mig, smink&platta håret, och sen frukkoossttt!
sen går jag till skolan, japp jag GÅR! min cykel står vid  kommunhuset, och pallade inte hämta den igår. hehe.
men ska fixa till mig nu, tststs... 
7 dagar kvar, jag älskar dig!
Love/amanda fuckin' bäst!


Lampan: ikea. 399/499kr :)

byrå, svartbrun, ikea: pris: okänt..

väckarklockan, dampar lite på den.. teknikmagasinet, pris: okänt!


doftljus, och så värmeljus, mkt mysigare på mitt rum (y)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: