Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

LITE OM MIG, AMANDA. SOM DRIVER DENNA KNASIGA BLOGGEN!

AMANDA HETER JAG SOM DRIVER DENNA KNASIGA BLOGGEN,
VISSA TYCKER NOG ATT JAG ÄR JÄKLIGT OSMART SOM JÄMT SÄGER VAD JAG TYCKER.
MEN OM DU INTE GILLAR ÄRLIGA OCH UPPRIKTIGA PERSONER SÅ KAN DU JU LÄMNA MIN BLOGG DIRR.
JAG HAR ALLTID NÅGOT JÄKLIGT BRA ATT SÄGA OCH HAR NÄSTAN ALLTID NÅGOT ONYTTIGT I KÄFTEN!
SÅ ALLTSÅ ÄR JAG ÄR EN GALEN TJEJ SOM SKRIVER ALLT FRÅN MODE TILL TANKAR OCH FUNDERINGAR OCH VAD JAG GÖR PÅ DAGARNA, OCH SJÄLVKLART KOMMER DET IN LITE ANNAT IBLAND SOM JAG VERKLIGEN INTE BRUKAR SKRIVA OM, MEN DET ÄR JU ALLTID KUL ATT HA LITE FÖRÄNDRINGAR, ELLER HUR?
SO LET'S START READ NOW!
AHJUSTE, GLÖMDE BERÄTTA ATT JAG ÄR VÄLDIGT KNASIG,
AWESOME,
GLAD CHEY,
OCH FRAMFÖR ALLT: EGEN! :')
OCH SÅ VERKLIGEN ÄLSKAR JAG ATT FÅ KOMMENTARER!
SÅ TÄNK NU PÅ DET, OKEJ?! :D

avslutningsbild

Anonym

Lite intressant att följa dig här gumman. Mycket känslor i dig för står jag....önskar dig det bästa...alltid..:)Kram Ulrika

PUBLICERAT DEN 2010-10-31 KLOCKAN 23:19:48

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: