Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Meet me halfway..

bby, ily.


asså fyfaaan va jag har ont i röven, måste fan ut och röra på mig nu innan man röv dör... rip...

och sen så ska jag och becka till skolan tidigt så vi kan göra klart svenskan imon innan lektionen börjar (y' men det kommer vara segt som fan att gå upp tidigare bara för det :o men det är värt det för då slipper man göra det på lovet :))))

men nu ska jag fan ut och gå en sväng med superbra musik i lurarna :) så detta blir nog sista inlägget för ikväll. men ni får ha det så bra! :)

Love A

 
hehe, det ser verkligen inte ut som jag :'o läskigt juuueee! ;o
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av ett presentkort på 300 kr hos talkingclothes.se är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! :D

PUBLICERAT DEN 2010-10-28 KLOCKAN 21:08:39
BLOGG: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: