Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

NÅGON SOM VET HUR MAN ÄNDRAR BILDER PÅ HEADERN?

hehe, jag suger på att fixa header osv, kan verkligen inte det :o
men nu har jag laddat ner några och vill bara byta ut bilderna på dom till bilder på mig, men vet dock inte hur man gör, suger!

men becka kommer in till eksjö snart, och då blir det att vara med henne, mysigt :D
ikväll funderar  jag¨på att gå ut och gå en promenix, ddet skulle vara skönt, men vet inte om jag orkar? Jo det gör jag, ska börja gå ut och gå varje kväll, är ju skitskönt :D
ah, men nu ska jag se oom pappa har någonting hemma som jag kan käka, dör av hunger snart........ inte kul..
puss amanda


hhadde liitteee tråkigt när jag gjorde bilden ;bb

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: