Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

nu har jag ringt lite samtal, så nu kanske allt äntligen kan bli bättre?



men det är klart att det inte kommer bli bättre, varför skulle det bli det?
det kommer alltid vara såhär, och det suger. verkligen. totalt.. funderar på om jag ska göra svenskaläxan tills imon eller om jag ska göra den på lovet, vilket tror ni är skönast?

btw så har jag en ny regel på bloggen, : man måste kommentera innan man lämnar min blogg, det är tuffa tag nu, men om ni inte lämnar en kommentar så kanske jag lägger ner bloggen, för det är verkligen inte kul att ha en blogg som ingen kommenterar i, eller hur?!
så börja med det nu tack! :')

Svenskaläxa i mitt hjärta asså!!
men tar nog det till veckan efter lovet. eller får se hur det blir :)

fototime nu om jag hittar kablen till datorn ;)

Love A



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: