Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ nu jävlar, imon börjar det!

yes, ord och inga visor! imon ska jag fan börja ta tag i mitt liv och gå ut och gå varje kväll. man blir ju bara fetare och fetare av att sitta hemma och dega dygnet runt. suger! så nu ska jag börja käka nyttig mat och ta tag i träningen ordenligt! fyy på mig som inte har orkat det tidigare. ehm, ah.

ehm. duschen nu, sen blir det att käka en banan, och efter det blir det sängen. oh shit vad det skulle vara mysigt att ha mitt hjärta jämte mig i sängen inatt. men det får man ju inte för pappa. uh, suger!

imon blir det skolan, och efter skolan ska jag till soc, sen ska jag nog träffa älsklingen en sväng och efter det ska alla på skolan vara där och ta hand om dom jobbiga niorna som kommer och förstör våran kväll..uh. men som tack att man gör det så får jag träffa älsklingen efter det också! mysigt eftersom han åker på torsdag igen. och jag vill verkligen inte det. vill inte, vill inte, vill INTE! ehah. dryg är jag.

men mmh. ladda in lite nyya bilder och sen kommer dom även upp  här senare.

VA MED OCH TÄVLA OM ETT GÄSTBLOGG INLÄGG PÅ MIN BLOGG DENNA VECKAN, skriv varför just Du borde bli vald så läser jag igenom kommentarerna och era bloggar sen!

PYSSPUESSPUSS



guu' så gölligt

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: