Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ ordlös, nejmen, vet inte vad jag ska ha för rubrik till mitt blandade inlägg.. eheehe. ah.



ehm, ah. strejkar bara för att pappa jävlades med att älsklingen inte fick sova här, så då ska jag fan vara vaken hela natten, hehe. kommer dock däcka i soffan snart. men det får jag väl ta...
9orna var på skolan ikväll så vi skulle ju vara där, men det kom typ bara 3 pers upp till hp(ha nu xp)
men när vi var där åt vi typ godis, och det var det enda vi gjorde. ehe. asgott. dock spyr jag snart.. hm.. men när vi hade vart där så kom alex och hämtade mig och vi åkte hem till pappa och så duschade jag & nu har vi bara legat i soffan och kollat på efterlyst. skoj, tex när dom 3 idioterna hade gått in på media markt och tattat 12 appledatorer. och sen bara gått ut förbi kassan, hehe. idioter. undra va dom tänker med lixx :o men ja. hoppas dom åker dit.

kan inte sluta tänka på marcus jannes som hängde sig själv och filmade det. och innan det fick ta emot massa kommentarer som sa att dom inte trodde på han och sen ttyp gör han det ändå, men jag ger dagens ros till dom som försökte få han att ändra sitt beslut, även fast det inte gick. men jag tänker på dig och hoppas du har det bra där du nu är.. r.i.p !

PYSSPOESSPUSS


stör mig på att jag alltid blir deprimerad på kvällarna, varför aldrig när
jag är med älsklingen så han kan trösta mig, och pussa på mig? :'(


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: