Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

♥ trött, saknar hjärtat & borde laga mat nu... eh, jaa..





blir sjukt glad av bilden, världens finaste.
fotograf: johanlindqvist.


Yeahyeah, eh, ah.. dryg tisdag, jappjapp.. 
bup imorse gick väl bra, dock hade jag inga pengar på busskortet så det var en snääääll tant som betalade åt mig.. sen visste jag inte hur jag skulle komma hem igen så pratade med min psykolog som gav mig 25 kr så jag kunde komma hem, ehe. tack,, vet inte hur jag skulle kommit hem annars, tihi.. men ja, det löste sig ju..
när jag kom tillbaka till eksjö drog jag till skolan, och va där i en timme, fett. sen slutade vi, har vart på lindex och kollat kläder osv, mycket man vill ha men inte har pengar till, känner jag.. suger.
men det är bara spara om man vill shoppa. dock suger jag på att spara pengar , ehehe.
men nu ska jag typ laga mat, pappa vill att jag gör det på tisdagar och då blir det alltid lax, (är bara det jag kan laga) hihi. jag suger på matlagning...... aja. japp.
ska kolla fb lite och typ spela rebubbled, tss.. men ja. måste klämma in att jag ska träffa älsklingen lite idag med, för tyyyyp ikv ska jag träffa mormor som kommer och hälsar på idag, asballt. eh, ah. dryg jag är. '

PYSSPUSSPOESS

moa freakin' carlberg ♥

*10 har sagt sitt stårdet, :)



&det är hur många som har kommenterat inlägget ^^

PUBLICERAT DEN 2010-10-12 KLOCKAN 17:12:24
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av presentkortet på 300 kr hos runns.se är nu avslutad. Gå in och titta om det var du som blev vinnaren! Om inte så finns det andra tävlingar du kan vara med i :D

PUBLICERAT DEN 2010-10-12 KLOCKAN 21:26:08
BLOGG: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: