Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

5 SAKER SOM TJEJER GÖR HELA TIDEN...

1. Vi gråter väldigt mycket. Vi gråter oxå väääldigt gärna till gammla Disney filmer. Tänk stackars Bambi , o Nemo som blir tagen? Det finns ett ord för sånt - Sorgligt.

2. Vi tänker. På allt . En gång. Och sen gör vi det gärna tusen gånger till. Vi överanalyserar helt enkelt minsta lilla grej. O oftast gör vi dom positivaste saker, negativa. Som om killen säger att han älskar en, menar han det då verkligen eller säger han bara det för att han varit otrogen? Duger jag? Tycker han om mig lika mycket som jag tycker om han? Saknar han mig verkligen ? Såna saker.

3. Vi dansar och sjunger, hela tiden. Så fort det finns en liten lucka till det (Vilket man alltid lyckas hitta) så sjunger vi, dansar. Förstår killarna egentligen hur många timmar en tjej spenderar framför spegeln o tror att hon är nästa Britney Spears? Det är antagligen lika många timmar som en kille .. Tänker på sex. Vilket inte vill säga lite.

4. Vi tittar på porr, o ja- vi tycker om det! Varför ska det bara va en killgrej? Vi tjejer blir oxå kåta. Vi har oxå sexdrift. O vi gillar oxå o kolla på snusk. Även om vi inte gärna skryter om det.

5. Vi tjejer är inte så oskyldiga, som vi vill framstå. Vi gnäller när ni pratar med våra bröst o inte vårat ansikte. Men ska jag va ärlig? Vi gör likadant med er. Vi klär av er med blicken, spanar in rumpor o tro mig , speciellt era - händer o fötter. Ni vet..Stora fötter o händer =Stor...?



Ooooh yees. det kan ju inte stämma mer! :D

M
en nu så hade jag tänkt att dra mig mot duschen för att sedan bädda ner mig själv i sängen och sakna alex mycket och sen fortsätta läsa i min svenskabok som ska vara klar antingen imon eller nästa fredag, surt om det är imon och man inte har läst klart den. ehehe. matte 2 lektioner imon också, inte taggad alls.. eheh. men ja, bara att kämpa igenom det.
puss

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: