Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

AMANDA HJÄRTA ALEXANDER! ♥

jajamensan, nu sitter jag i skolan lite, mycket mysigt! not.. men ah. beckut sitter jämte och gör det man ska, och så sitter jag här, lite busigt.. hihi. men ah. har information och layout nu, med eva. hon är ju för söt. tss. men ikväll åker älskligen tillbaka till göteborg, jag kommer sakna honom för mycket alltså. det kommer bli jobbigt. önskar att han bodde här hela tiden och hade jobb här så man kunde träffa han på kvällarna ibland.. men så är det ju inte. så jag får ju bara klara mig, ehe. men mh. det får ju bara gå liksom.
men nu kanske jag borde jobba med det jag ska? hehhe. fast så kommer det inte bli, jag kommer sitta vid fb och spela spel och senare dra in på bdb. moget? nej. det har blivit så drygt. hehe! skriver mer senare!
puss


(upprepad bild. eh ah :p)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: