Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

hate the way you lie

mhhmmm. sjuk idag, kan det bli värre? vill bara att min älsklingsplutt ska komma hit och mysa med mig.. men det kan han ju inte, han ska ju fixa med bilen.. men ah. blir det bättre så blir det skola, och ikväll ska jag och sanna ut och gå, ehheehe. kommer ju verkligen gå bra.. tss. men ah. nu ska jag nog sova lite till, och juste. jag kan inte ringa till skolan och anmäla mig för jag har inga pengar på min mobil, så jag kommer få skolk på detta. heh. inte bra faktiskt. ahnae, men om någon ser detta inlägget och tycker synd om mig kan ni ju smsa, hihih. ahjuste. jag har gjort något med mitt finger också. kan inte röra det, det blev så igår när jag och becka gymmade och jag smällde i det/ klämde det. eheh. så måste typ till skolan i alla fall för att kolla så det ser bra ut. tss.
aja, jag älskar min alexander rydholm hur mycket som helst, han är verkligen världens världens bästaste pojkvän, jag är så glad & lycklig att jag har dig! <3
puss


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: