Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I can't change myself, and I don't want to do it anyway...

anyway, nu ska jag snart dra mig till skolan, det suger lite smått. men eftersom jag kommer vara borta på torsdag så kan jag inte skippa skolan heller, för då missar jag för mycket. så det är bara att dra sig till skolan... suger verkligen! men jaa..
jag har ett problem nu på morgonen, det är att jag har suttit bort morgonen framför datan, så jag är inte iordning någonting.. hehe. ser ut som skit i fejset och håret. måste fixa det lite fort...
Alexander Rydholm.
min dröm,
mitt liv,
mitt allt.
jag älskar dig över allt annat.
du är underbar!


it's like you don't care, I need someone to love me for the person I am.
I'm not perfect yes I know, but I'm still me and that's something I can't change!

Peace&Love Amanda!




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: