Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

JAG VET INTE VAD JAG SKA HA FÖR KOMMENTAR? MEN NI FÅR VÄL STÅ UT DÅRÅ!

eh ja. sitter hemma nu och ellinor (ellan) är här med, kuligt ju! men nu kom pappa hem och förstörde det så nu är det tråkigt igen..... men ah. vi skulle tydligen snacka mellan fyra ögon jag och pappa. men men, skriver vad vi snackade om i ett senare inlägg (om det inte blir för personligt), men ja. skolan idag var heelt okej, haha, var ju inte hela dagen, men då när jag var där var det kul iallfall, tss.  eh nu kanske jag ska vara social med ellan lite, så yees. ut och gå senare med, och jag ska sluta RÖKA :D jag är fan asstolt över mig själv.. tss. men ingen kommer tro på mig, ;d segt!
alexander rydholm! <3



" stop glooing at me! " hahahahahahah, roligaste kommentaren och bussresan på läääääänge! HAHAH!
jag dog lite smått när en raggare sa det på vetlandabussen igår :D


PUSS/AMANDA

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: