Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

MOT FARMOR NU!

Jajamensan! nu bär det av mot farmor. ska käka där och sen efter det blir det föräldramöte. ehehe. kul eller inte.. ajajjjjajajajaaa. inte mycket att göra åt dt. hehe.

inlägget om papppa skrev jag för jag var arg och det har jag tagit bort för det stämmer inte. bara så att ni veet det. okejokejokejokejokejokejokejokejokejokejokejokejokejokejokejokejookejokejokejoekejoekjoekjoekejoekejokej? :D
göttmos! men nu ska jag cyklafort som fan upp till farmor, ehehehe. ah!
jag har världens bästaste pojkvän! 
I L O V E Y O U ! ♥

PEACE


nyyyyyybild, hehe, såhär i slutet av månaden:D
Ebba

DAGENSBLOGG avgjord! kolla om du vann här ---> www.Askelund.blogg.se

PUBLICERAT DEN 2010-09-30 KLOCKAN 16:24:02
BLOGG: http://askelund.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: