Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

någon som vill dejta? - ja, kudden vill ;)

jahopp, nu har man varit ute och gått lite, och yees. på kryckorna hehe. men ah, idol innan med, superkul ju :) tss. vissa är ju för sköna asså.. imon ska troligtvis baben ellan sova hos mig och det blir jkpg och ikea på lördag då hon ska med mig, och sen senare på lördagen blir det nässjö , då jag följer med henne , asnice ju. men ah. saknar redan min älskling.. detta kommer bli en jobbig vecka. men ah. möjsigt när han kommer hem i alla fall. kommer njuta aset då, weho! men nu ska jag spela lite på fb och sen duschen och efter det dejta kudden. hihi.
hörs mer imon!
puss

(smögen, me love )
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

PUBLICERAT DEN 2010-09-16 KLOCKAN 22:07:56
BLOGG: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: