Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

NU BÄR DET AV TILL SKOLAN, OCH VID 13.00 BLIR DET BUP!

drömmarna är tillbaka igen, har inte sovit alls mycket inatt. vaknat hela tiden och trott att jag har dött. inte kul alls.. men nu är jag ju vaken och ska platta håret och sen blir det att dra mig till skoolan, orkar inte!! men jag måste antar jag, det är  bara att vänta på att det ska bli helg så kan jag sova hur mycket jag vill. men det tar vi då. bup kl 13.00 då, jag vill inte. men måste tydligen?  jag är by the way jättesugen på vofflor och glasssss, hm! köpa sen kanske?  och ikväll måste jag ut till min lillasyster och fira henne för hon fyller 9år idag, GRATTIS SÖTSYSTER! :) men ahh. ska dra nu,

PUSSPUSSPUSSPUSSS!


hihih, kan man älska bilden mer eller`? sötsyster! <3


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: